Hamen

Då var jag på rätt sida utav dagen. Jobbat, tränat och käkat. Ligger i sängen och försöker hålla mig vaken för att kunna delge er med lite super-intressant information om mitt liv. Så som att jag kommer bli tvungen att göra en komplettering för att få MVG i psykologin. Nästa gång jag hör en lärare säga: "Ja, jag vill ju ge dig MVG. För jag vet ju att du kan"...

Gjorde en bra insats på byttan, hade mycket energi. Kul.

Träningen gick okej. Lite är sämre och lite är bättre. En del teknik sätter sig och andra inte men det är jävligt roligt ialf. Det jag körde gav jag allt på. Tror att jag kommer ha fin träningsvärk i magen. Man vet att man tar i bra när man låter som om man föder barn

Övrigt som snurrar i huvudet är att jag vill åka skidor och bräda. Och jag är löjligt avis på mormor och morfar som drar till Thailand i 2 veckor imorgon. Får tvinga dem att ta mina mått och sy upp en kostym åt mig när de är där nere, bara för kompensation.

Träffade Laggan/Linus/Markus/Björnen för första gången på riktigt länge idag. Vi tog en gammal hederlig donken-fika. Mysigt att träffa den gamle galten igen.

Nu ska jag sova. För helvete. De är fint med 8-21 dagar. Imorgon är det ju dock lugnt och fint med 8-18, livet leekkeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0