Hmm..

Hur ska jag plocka ikapp tiden nu då... det är inte bra att ha halva veckor(och mer därtill) mellan inläggen. Det är lite som att äta glassi solsken... eller nja, dålig liknelse.
Men jag har shoppat i Jkp med Söt-Anders. Vi käkade en väldigt överskattad och dyr grillbuffe. Blev bitter för att jag inte köpte thai som jag först tänkte. Somnade på vägen hem. Gosigt.
Tv-spelsdygnet var alldeles fantastiskt. Kommer nog defintivt bli en uppföljare på detta. De uppgraderingar som kommer göras består av mer energidryck och mer tv-apparater.
Sedan har jag invigt Arenabadet i Skövde... knappt ett år efter alla andra. Detta gjorde jag i sällskap av Mr Johan Palmenäs, Herr Hannes Wolff och Lille Andrew Mcdreamy. Fyfan vad kul vi hade. Tror inte att några andra gjort så mycket roligt och delvis(tydligen) otillåtna saker under så kort tid på ett badhus. Bra pojkar. Självklart avslutades kvällen på Max med en underbar Friscoburgare.
Om ni vill läsa mer om allt det här så hänvisar jag er hit, någon har bloggat alldeles fnatastiks ks  t om många av ovan nämnda upplevelser.
På nyår så var jag i Skövde med Pia och Maria för att "sista-minuten-shoppa" nödvändigheter som strumpbyxor, ägg och saft... ehe.
Kvällen spenderades hos Herr Lindman i sällskap med en hel drös utflugna Studenter ur NVA och E klasserna... och eftersom jag nästan kan ses som lite av deras maskot hade jag lyckats smickra mig in. Fruktansvärt trevligt, god mat och förkrossande segrar av mitt lag i lekarna. Lyckades även spräcka, eller snarare massakrera mina kostymbyxor under ett dansnummer till Sexy and I know it... Kan vara fjolårets bästa. Och mest udda... men eftersom jag är PRO hade jag självklart förberett ett par reservbyxor.
Det dracks Champagne och kramades och oroades för raketer i huvudet under tolvslaget. Vi spelade även in en hälsning till Victor Alexandersson, hoppas verkligen att saker kommer fortsätta att utvecklas åt rätt håll.
Sedan drog vi ner till Dagnys och tryckte ur den sista lilla energin på dansgolvet, utan att spräcka några byxor.
Söndagen passerade som sig bör utan några större aktiviteter, mest gött och gosigt häng.
Tränade volleyboll igår och det kändes faktiskt bra. Skulle väll inte vilja ge någon creed till tyngdlyftningen riktigt än men kände mig oförskämt lätt och ledig. Bra Victor.
Sedan hoppade jag på ett pizzakäkar-gäng bestående av gamla godingar så som Stridh, Lufs, Berggren och Karlen. Sedan åkte vi ut i vildmarken till Casa del Klen och spelade lite FIFA och snackade skit. Underbart att få hänga med de gamla gardet igen, har ju trots allt kännt majoriteten utav dem i hela mitt liv. Nämnas bör också göra att förra veckans FIFA-spelandet nog färgat av sig. Lyckades pressa de flesta och till och med vinna. Bra Victor!
Nu ska jag vila lite innan det är dags för tyngdlyftning. Svinigt taggad.
Imorrn drar jag upp till Stockholm för att titta på fåglar. OSV. Puss.
Bara tattade bilder, dåligt Victor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0