Nine hours

Började dagen med lite religion. Fin lektion med bara massa diskussioner, helt i min smak.
Sedan skickade jag in psykoligin. Samhäll och en föreläsning på engelskan. Så mycket för skolan. Sedan tog dagen vid känns det som. Jag åkte upp till backen och hjälpte till att lägga iordning alla grejer, torka pjäxor, skidor osv. Där var jag klar lagom tills att butiken öppnade så då var det bara att börja igen. Kom därifrån vid 7 och åkte upp till backen igen för att ställa iordning det sista. Sedan när klockan var 19.36 kom jag hem och kunde stoppa något i mig. Man blir hyggligt seg efter 9 timmar i rad utan någon mat eller mellanmål eller någonting alls.
Nu ska jag göra absolut ingenting innan jag lägger mig i sängen. Kommer somna så fort jag blundar.
Ska försöka vara i backen hyffsat tidigt imorgon och åka lite innan skidskolan. Taggar för skidtesterna, woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0