Snowgasm

Idag har jag åkte på en känslomässig bergochdalbana. Började med att vakna nästan 2 timmar innan klockan ringer och kan inte somna om. Drömde mardrömmar hela natten och hade en allmänt olustig känsla i kroppen. Ville inte gå upp alls... men upp kom jag ändå. Jag är faktiskt inte den som är den. Första lektionen var Engelska och ett prov på de första 5 kapitlena. Gick nog bra.
Sedan var de religion som gällde. Och åh vad glad jag blir när jag går in i FM108 och jag ser Gewers sitta längst bak, längst in på sin vanliga plats! Där dog egentligen alla olustkänslor och jag ville bara kyssa honom(vilket jag inte gjorde utan gav honom X antal bamsekramar istället). Insåg först nu hur mycket jag saknat den lille parveln.
Lite mer strölektioner. Slutade 14.50, ner till Byttan dirr. Wolff kommer dit tidigt och vi snackar och tittar och klämmer på skidor i nästan en halvtimme, och väl det. Han får med sig tre par testskidor att köra på under kvällen för att se hur de känns. Sedan rullar det på som vanligt. LÖJLIGT mycket folk för att vara en sketen måndag men så är det. Gjorde bara bra affärer idag. Sålde mycket saker som jag tror de drabbade kommer bli riktigt nöjda med. Älskar den känslan. Blev tvungen att vara kvar till 7. Så tyckte att meningen med att bege sig iväg till Floby hade försvunnit mer eller mindre. Drog istället hem och hämtade pjäxor och dylikt och joinade Wolff i sin teståkning, och OM jag gjorde rätt val! Backen var mer eller mindre perfekt och jag gillade alla de 3 skidorna han testade, även fast de alla var väldigt olika så trivdes jag med att ha dem under fötterna allihop.
Riktig guldkväll rakt igenom. Det är inte många gånger man får chansen att testa så bra skidor i sådana backar med så bra vänner och med så lite folk. Baby I like it.
Imorgon så kommer det förmodligen bli en hel del byttan-jobb. Har lovat att jag ska hjälpa till under alla de tusen timmar hål jag har. Men det ska bara bli kul. Hoppas jag kan hinna köra något åk på de allra fetaste Legend skidorna också... kan bli fett.
Började dagen i botten, avslutar på toppen. Bra Victor
Babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0