Tisdag, fin dag

Alltså att ha sovmorgon till 12.25 är nästan löjligt. Man behöver inte sova så länge så är det bara.
Två lektioner i skolan, och en långfika och hetsläsning av bok på donken däremellan.
Byttan. Riktigt roligt idag också. Älskar att jobba när det är saker att göra hela tiden. Kommer upp i varv och förvandlas till världens mest servicevänliga människa. Så mycket att jag står kvar och pratar pjäxor och skidor med en kund 30 min efter stängning, fast det var ju iofs mest roligt och intressant.
Sedan var det ett hårt pass i gymmet som gällde. Frivändning, stötdrag, knäböj osv. Riktigt bra pass.
Nu har jag kollat lite intressanta videor som jag ska länka, finns mycket tänkvärt som nämns.
Får be alla som drabbats för min otroliga överenegi idag om ursäkt. Jag vet inte vad som kommer över mig. Jag försöker mest vara rolig. Och sprida lite glädje. Osv. Har nog en släng av ADHD. men...
Här, titta och begrunda.
http://www.videofy.me/89mg1tcz/365919
http://www.videofy.me/89mg1tcz/365954
Här, titta och begrunda. En stilstudie av discogymmare.
YEAH BUDDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0