Tjolahoppsansa

Ännu en fin dag. Solen skiner som aldrig förr. Precis som det ska vara när jag ändå inte kan åka skidor. Men det är rätt fint att leva dagar som den här.
Har rockat Byttan-pike i skolan idag. Som en chef. Eller ja, jag har ju mest varit på byttan idag egentligen. 50 min lektion, 2 timmar byttan, 1 timme lektion, 1.5 timme byttan, 40 min lektion, 3 timmar byttan, 2.5 timmar träning. Min dag i ett nötskal. Eller på en textrad om man så vill.
Gick riktigt bra på träningen faktiskt. Började med styrkeryck, körde rätt många set på 4Ö. Tekniken sitter inte riktigt 100%, men ibland smäller det till och man känner hur lätt det blir med en gång. Sedan körde jag ryckdrag, komplexa. Hamnade till slut på treor på 90. Kändes riktigt bra. Sedan så bröt vi schemat och körde tunga knäböj istället. Det tyngsta var 3 tvåor på 105. Heldjupa. Gosigt. Sedan lite axlar och till sist bicep med Elin. Tyngsta på hela passet. Jävlar. Eller något.
Hade en så jävla go känsla efter passet, ville bara fortsätta in i oändligheten. Önskar jag hann träna mer..
Imorgon är det fjollyboll och sedan är det också U21-kval på lördag, något jag råkat förtränga. Men som tur är det på hemmaplan i år. Se till att ha vägarna förbi freja!
Insåg också att jag börjar 8 imorgon och har tre timmar hål efter den lektionen... kanske ska dra upp och åka lite skidor med de små barnen eftersom de jävlarna har friluftsdag. Det gör jag nog faen... bra Victor.
Men puss på er snuttisar, nu ska jag sova.
Fina saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0