Tusen och en natt

Det känns som det är minst tusen intressanta och hyffsat roliga saker som jag skulle vilja skriva här om. Det blir ju lätt så när man inte är så frekvent som man önskar.
Har ialf haft några väldigt trevliga dagar uppe i Stockholm hos Pia! Vi har shoppeleliloppat, ätit, bajsat, hyllat småkronorna osv. Maria bidrog även till gemytligheten under lördagen innan hon drog vidare till den jobbigt lycklige Jakob af Kleva. Jobbigt lycklig för att de har nere i Österrike där han befinner sig fått nästan 1 m snö på några dagar. DET ÄR FAN INTE RÄTTVIST! Men kul för dem ialf. Och för min syster. Som får åka puder. Helvete.
Vi har också kollat på gladiatorerna och förundrats över hur folk kan vara så stora och välrtränade.
Nu tappade jag tråden lite här...
Men ialf, har haft en underbart jullov med många fina stunder med många fina människor. Och as we speak så faller snön ner från himlen och gör livet nästintill komplett. Sedan att de ska bli regn på onsdag väljer jag att ignorera tills dess...
Straffarmhävningar pga av en dåligt utförd övning på volleybollen idag. 160 st skulle göras. Började med 30, 20 och sen gick det utför. Insåg att det är inte alltför ofta jag utför just denna halvtrevliga övning. Kämpade på tills allting skrek och jag inte orkade lyfta mig. Sedan gjorde jag några till. Och några till. Avslutade faktiskt det hela med att för första gången göra armhävningar på knä. O-M-G. Kom förmodligen inte över 120 men vad gör det, nu vet jag ju vad jag behöver träna på.
Har inga fina bilder att dela... så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0