Heftigt.

Här dyker jag in för att uttrycka mig lite sådär om saker jag faktiskt bryr mig lite om som jag inte vågar/orkar/kan med/vill göra på di där andra sociala medierna. Så möts man av en ny GUI som känns väldigt fräsch och up to date. Alltid lika roligt med bra GUI.
 
Till poängen, jag hade egentligen tänkt att bara göra ett litet kort småbittert och äckelhipsterinlägg som skulle handla om min röriga skalle, men nu blev jag lite glad över GUIn så då blev det ett mer ordentligt inlägg. Det är fan rörigt i skallen. Håller på och läser "Invisible monsters" en vad det verkar ganska trevlig(läs nihilistisk och mörk) bok, men jag kan inte läsa ordentligt för att jag tänker på så mycket annat hela tiden. lol. herå.
 
Led zeppelin är bra!1!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0