Helghelhelg

Jag har jobbat 24 övertidstimmar sedan i fredags. Det var ungefär det min helg hade att bjuda på. Är nu ledig i hela 24(bara typ 12 kvar men ändå) timmar tills jag börjar imorgon.
 
Tog med min kära syster till tyngdlyftarlokalen och försökte lära henne lite vettiga saker. Såg lovande ut, men sen har hon ju fina gener också. 
 
Jag har insett att jag måste ta tag i rehabeliteringen av min ljumske och det med en gång. Borde gjort det för länge sedan. Är klen som ett svin i benen nu och det kommer inte bli bättre av det som sjukgymnasten kommer säga, det är jag övertygad om. Men så går det när man är dum som jag och tror att det bara ska gå över. Jag är en sådan hycklare som alltid säger till alla andra att kolla upp det så snabbt som möjligt men själv går jag emot det. Dåligt Victor. Dåligt.
 
Drömmer om att ha motorcykelkörkort och glida runt på en Kawasaki Z750R. Det hade varit fint. Som snus.
 
Men det får vi väl se hur det blir med det.
 
Ska sova nu. Och drömma om hur kass jag blivit på knäböj. Puss
 
 
Det var bättre förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0