Ledig, vafalls?

Idag är jag ledig en hel jädra dag i sträck. vafalls? Det är ju rena rama semestern! Planerna för dagen är att gå upp och sedan någon gång åka och köpa nya hörlurar och träna lite. Svårare än så behöver det inte vara.
Legat här och slötittat på massa bloggar, något som jag gör ungefär en gång per halvår. Precis lagom intervall enligt mig. Har då fått se massa fina och mindre fina bilder från studenten. Tänk, nu är det tre veckor sedan. Jag fattar ju inte riktigt det. Fattar ingenting. Kör mest truck. Tänkte att jag som i egenskap av bloggägare inte skulle vara sämre men tyvärr så har jag sparat bort de bilderna någonstans på min dator. Men sno från facebook funkar med!
HALE4Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0