LEDIGHET... men, vad gör man då?

Så. Nu sitter jag här. Kämpat mig igenom en torsdag.
 
En torsdag som började med att jag gick upp 8. Sprang, gymmade, sprang(Blev väldigt svettigt, vilket vara föga förvånande). Sedan lunchade jag med Fronthan vid 11.45. Vi båda svettades som svin inne på Mon och jag mesade med maten. Jag äter ju segt i vanliga fall och direkt efter träning... ja, ni kan ju tänka er. Men Jonas sa att det var OK så då var det OK. Innan jag begav mig mot Annelund så blev jag bjuden på en Piggelin i solen. Bästa studentpresenten jag fått typ! Typ.
 
Och jobbet. Började otroligt segt med inget att göra. Så då tyckte mupparna på kontoret att vi behövde lite och göra och hittade en fantaloniskt stor och krånglig sänding som de skickade ner 4 timmar innan vi slutade. Och den skulle skeppas på morgonen efter. Efter det var det inte så lungt.
 
Så det är vad som är upp.
 
Försöker febrilt hålla fanan högt efter det förra inlägget som jag tydligen lyckades med. Skönt att det åtminstone är ett inlägg som faktiskt kunna göra lite sense för någon annan än mig själv under alla dessa år. Men fanan ja. Den är svår att hålla högt.
 
Tänker mest på att jag är trött. Och att jag inte får jobba över imorgon... eller ja idag eller imorgon(lördag) för att det helt enkelt inte finns något att göra. Och det suger lite. Gjorde en snabb huvudräkning på vad det hade blivit om jag jobbade 12 timmar övertid i veckan hela sommaren. Det blev en nätt summa. Men som tur är pengar inte det enda som har värde här i världen. En kall folköl klockan halv två är inte heller fel på en torsdag.
 
Och med det sagt, trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0