Dagen efter

Ojoj, where to börja?

Flygningen hem gick kalas. Snabba ryck i Wien bara, fick springa mellan gate till gate. Men det är ju skönt att slippa vänta. Ägde lite när jag hann läsa ut boken typ 10 min innan vi landade. Bra Victor

Det var väldigt surrealistiskt att åka bilen hem. Kändes på något sätt som om jag såg allt det vardagliga med nya ögon. Skum men gemytlig känsla. Sen att det var rena rama vår-attacken sög ju inte.

Efter en dusch så vart det lite körövning.

Efter lite mat så var det bara att ge sig in till stan för festligheter. De ägde. Jag, Däckarn, Palme och Garen satt och ägde i en svettig källare på förferren.

Sen var det sjukt mycket folk ute. Jag lyckades hustla mig längst fram i kön dirr. Och skrek på alla som försökte göra samma... Hoho

Sedan så avstyrde jag en sammandrabbning mellan ett gäng stridstuppar. Mustaschen gav nog mycket pondus. Riktigt rolig kväll. Tydligen så hade folk inte haft så kul... Pfft, då försökte de inte! Ska de fortsätta såhär kommer våren äga så snuskigt hårt.

Sov hos Pia och fick lagad frukost(de eger). Skedade med Håbbe (De eger)

Sedan hade jag taggat för att spela tennis men det blev lekar på idrotten istället. Var nog fortfarande ganska berusad... Men det var förjädra roligt!

Är så himla pigg och taggad. Idag är en fantastisk dag. Och det eger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0