?

Bu eller bä? Rätt eller fel? Trött eller pigg? Rolig eller långsam?

Frågan är hur dagen förflutit. Jag är inte riktigt säker än. Jag vet ialf att de två prov vi skulle haft denna vecka blivit flyttade. Ingen vet riktigt tills när, och det är nog bra.

Dagens höjdpunkter hittills har varit mastodontlunchen, sova 2 timmar efter skolan, hitta choklad och äta ett ordentligt mellanmål. Sedan det faktum att jag hittade världens godaste morotskaka i skafferiet är ju bara en bonus.

Nu kanske ni tänker: är det enda du tänker på mat och sova?

Då svarar jag nej. Nej, inte normalt. Men sådana här lite mittemellan dagar när jag inte riktigt orkar kommer mitt riktiga jag fram. Han som äter och sover. Och tycker det är mysigt att lyssna på radio. Och snooza.

Känner mig lite skum idag. Får inte grepp om mig själv. Vill jag kramas eller träna? Eller båda?

Men träning får det bli. Säkert tre veckor sedan jag var på volleybollen. Vila sig i form eger, nog.

Ni kan få se en bild på min lunch ialf. Håll till godo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0