Törsten eger

Idag har jag spenderat dagen i backen med min käre lillebror. Det har ägt. Strålande sol hela dagen och knappt något folk. Har åkt runt och jibbat på allt möjligt och det har varit sådär smörigt och gött så det känns knappt att man ramlar, frekkin löv it! Detta är fan den bästa sortens utförsåkning. Tyvärr är ju det den som oftast är kortast också efter som det bara är såhär dagarna innan stängning... Men vem fan bryr sig, det eger ju ändå! Satt i solen en lång stund vid lunch och bara njöt. Underbar dag verkligen. På allt så har jag skrivit ett CV och skickat in 4 ansökningar om jobb i Stockholmsområdet. Det känns också förjävla bra. Nästan lika bra som att stompa årets första Backflip på första försöket. Bra Victor.

Bara massa bilder på mig själv, men ni får stå ut. Jag och mustaschen eger ju.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1846564/images/2012/pic_192244380.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1846564/images/2012/pic_192244441.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Maria

det klär dig

2012-03-04 @ 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0