Träningträning

Lite mer aktiv dag idag. Både mentalt och fysiskt. Har faktiskt gjort skolarbete(!). Satt till och med kvar med Palme OCH(!!) Sean när vi kunde gått hem från lektionen och jobbade klart. Hänt där?
Tisdagar är rätt konstiga dagar. Har ju bara en massa hål. Hann både åka till mormor och powernappa, på riktigt för en gångs skull och dricka kaffe och äta chokladboll hemma hos Laggan. Det äger.
Sedan har vi övat lite flashiga dansmoves inför konserten. Powernappat lite till och tränat tyngdlyftning. Kände mig jävligt klen idag. Inte kul alls. ALLS. Klen och sen är jag smal. På riktigt. Är nästan i klass med Andrew, Hampus eller någon annan av gossarna som inte begåvats med underhudsfett. Hänt där?
Aja. Det blir inte alltid askalas. Inte ens för mig. Sen hackade Elin, förlåt YNGVE, på min mustasch också. Tungt.
Men life goes on. Ska tydligen gå på någon sorts mässa imorgon. Där ser man sa jag. Kan bli intressant att se vad faen det handlar om.
Grattis till Söt-Tholle i efterskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0