"Allt är inte bajs som glimmar"

Än en gång tror jag mig funnit inspirationen. Sedan loggar jag in... och vips så är den som bortblåst.
Det är tråkigt då det finns så mycket roligt som händer under en dag som skulle kunna vara roligt att skriva ner, både för de som tittar på bloggfan och mig själv när jag någon gång läser arkivet på bloggfan. Men jag ids ju aldrig.
Helgen har varit fin. Coachat små barn i Volley2000. Blev så stolt idag när de spelade asbra och går löss på "Serveäss mitt i räva" helt utan att jag hetsat dem innan. Fick nästan en liten tår i ögat. Det är sådana stunder det äger att vara Coach Göran.
Har haft lite körövning också inför nästa SM. Kan bli bra det här till slut. Lär jag mig bara texterna så... ehe. Kommer verkligen sakna fredagsensemblen insåg jag idag. Vi hade ett sådant där gyllene ögonblick när jag och Palme bara går bananas och cepar och garvar och försöker sjunga en stämma vi absolut inte kan på ett språk ingen hört talas om. Fina stunder. Nästan som förra året när eliten fortfarande var kvar.
För snart 19 år sedan mötte min redan då kala hjässa för första gången solljuset, en fin dag i Maj 1993. Om 68 minuter är det dagen F. F som i födelse.
Det är intressant hur denna dagen gått från en av de absoluta höjdpunkterna(Jul, nyår, skolavslutning osv) till att mest vara en dag där man glider runt och får en herrans massa notifikationer i mobilen från facebook. Hade jag haft det aktiverat hade jag fått det åtminstone.
Men det är väll trevligt.
Tänkte att jag kanske kunde bjuda på kaffe och kaka här hemma hos mig imorgon kväll om någon som läser detta är intresserad.
Nu kom jag förövrigt på att jag glömt köpa min present från mamma och pappa. Aja, den får väll komma när den kommer.
Nu ska jag sova. Grattis på mig själv i förskött.
Festar man och är stupfull i Strömstad kan man se ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0