Snuttan

HEJ SNUTTAN! Har du saknat mig?
Om jag ska vara helt ärlig så har ialf jag saknat dig.
Sporadiska inlägg är det nya svart.
Det senaste som hänt är att jag varit på en långweekend i Stockholm, Ons-Sön. Vi solade, grillade, dansade, drack, handlade, spelade biljard, käkade frukostbuffe och gud vet allt! En jädrigt bra minisemester skulle man kunna kalla den.
Idag har jag suttit i en brassestol vid 47:an i höjd med Bilia och druckit öl. Vi har kört "DuTutarViDricker", och det har ägt!
636 tutningar under de dryga 9 timmarna vi satt där. Tutningar från bland bilar, motorcyklar, cyklar, lastbilar, minibussar, linjetrafik, taxis, brandbilar, ambulanser, kranbilar och även en bandvagn. HURCOOLT?
Har varit ett fantastiskt sätt att spendera denna måndag må jag säga.
Nu är jag lite lätt vimmelkantig efter mycket sol. Känns konstigt utan solbrillor framför ögonen och utan tut i öronen.
Kollar nog på något skräpigt program på kanal 5, typ Svenska miljonärer innan jag somnar som ett litet nöjt barn.
Kramisar!
"Min mage är full!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0