Tänka, tanke, tank

Tror jag löst det här mysteriet med att ju längre tid det går emellan inläggen desto jobbigare blir det. Det är ju exakt samma som att städa(vilket jag inte heller gör speciellt ofta... ehe), städar man ofta blir det mindre att plocka iordning och bloggar man ofta behöver man skriva mindre.
Nu lämnar jag ju giganto-luckor på flera timmar, dagar, VECKOR! Utan att någon av er har en aning om vad lilla jag håller på med. Vadför spratt jag spelade omvärlden idag osv.
Lite tråkigt för just nu händer det ju ganska mycket roligt hela tiden... men just därför är det svårt att ta sig tid att skriva.
Ialf.
Vädret är ju som bekant helt jävla fantastiskt. Varmt så jag vet inte vad. Har gått i linne och shorts och ändå svettats i stort sett hela dagen. Sitter här alldeles klibbig och go nu. Ja, jag ska duscha.
Även skickat in en intresseanmälan till Volvo om att jobba där. Hade varit jävligt sweet att få jobb där. Då kan en börja snacka pengar. Men den som lever får se.
Tänker att jag ska försöka släppa allt det och verkligen bara NJUTA den sista tiden innan studenten och det riktiga livet tar vid. Utan att få panik. Det låter nämligen väldigt skönt att bara chilla lite. Och håller vädret i sig kommer det inte bli så svårt.
Behöver träna mer. Får göra det när jag är arbetslös.
Men man kan ju ialf lyssna på bra musik även fast man är hopplös och förlorad som människa.
Allti nött som käringa sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0