The one who is it

Jag är ju inte den som är den.
Denne någon som yttrar det här, och den på följande satsen i mening är just ofta den som är just den. Och så och i detta fallet.
Jag är ju inte den som är den som inte kan ordbajsa. Men är inne i en tung ordbajs-period nu. Eller bara det att jag inte sitter så mycket vid datorn. Mest när jag behöver söka jobb, plugga eller masturbera.
Angående det sista tänkte jag att jag kanske kunde trolla bort någon. Men nu såhär i efterhand ångrar jag lite det i vissa ögon grova tilltaget att beskriva vad jag gör framför min dator. Men men, lagt kort ligger som Linus säger. Och vad fan, jag är ju inte den som är den. Speciellt inte när jag blir lite intoxikerad av kol2väte5syreväte. Osv.
Nu blir ju detta ett ganska meningslöst inlägg i raden av meningslösa inlägg. Hade jag bara kunnat göra sådant här oftare kanske man kunde påstå att jag har en blogg.
Ialf.
Jag och Anders äger på att transportera oss från punkt A till B när vi är på lyset. Ibland resulterar det i garage och bilhoppande och ibland i erotisk dans i rondeller. Lite vad man känner för. Punkt på det.
"This is Anders, he has got a fluga on"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0