Tuesday

Idag har vissa trott att det varit twittertorsdag och härjat runt på samma sociala medium hela dagen och förargat människor så som jag gör mest varje dag.
Men det var ju inte det jag skulle skriva om, nejnej!
Jag tänkte mer skriva om att jag hann springa en mil, stretcha, bada och duscha innan klockan slog 9 imorses. Idrott B kan göra under ibland. Förövrigt så njöt jag verkligen de sista 2,5 km. Då ökade jag takten och kände hur kroppen svarade utan det minsta gnäll medans solen sken mellan träden. Fint liv. En mil på strax under timmen är jag nöjd med.
Sedan lyckades jag knåpa ihop min historiainlämning innan utsatt tid. Bra Victor. Blev nog faktiskt lite nöjd med den till och med, vem kunde gissa det? Hoppas bara Maria känner samma...
Sedan satt jag av naturkunskapen innan jag tillsammans med några av mina kära klasskamrater avnjöt solen. Bollade gjorde vi också. Svettigt blev jag med. Inga skrällar där.
Solat mest hela eftermiddagen och nu har jag så gott som gjort färdigt min engelska-redovisning. Problemet är mest att jag inte riktigt håller mig till det jag skrivit och freebasear mest med det jag vet. Powerpointen hänger inte riktigt med i svängarna när jag börjar prata om bakterier innan meat factories.
Men det går nog bra. Hoppas jag.
Nu ska jag få umågs med söt-Laggan lite innnan vi laddar inför fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0