WOOWEEEOOP!

Nu jävlar. Nu har inspirationen slagit mig hårt i huvudet.
Gårdagen var en mycket bra dag! Trots det faktum att jag fylld 19 vårar. Ett år närmare halvvägs till 4Ö.
Fick många hjärtliga gratulationer, kramar, blommor, väska, sulor och en celsius. Frågor på det?
Fick äntligen lyfta på träning!!! Åh vad kul det var! Körde typ 50 set på lagom vikt i ren eufori. ÅHVADROLIGTDETVAR.
Sedan hade vi lite kaffe och kak-kalas hemma hos mig. Ett glad och gulligt gäng intog uterummet under kvällen.
Idag har jag börjat pilla på lite inlämningar och varit en halvbra människa, skällt ut Palme för att han inte har koll på något och gjort CAE-speaking. Vilket gick, jag vet inte. Det kunde varit värre ialf. Sedan gjorde vi den näst sista körövningen innan SM, det kommer nog bli bra. Rektigt bra!
Nu sitter jag här och taggar så att jag skakar med den här fina låten pumpande i öronen. Tack Kajsa för det tipset!
"ÅHVADBRA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0