Streak

Detta kan vara min längsta streak jag gjort på bloggen sen dess uppstart 2010(?) vilket är lite sött. Hur jag i brist på sällskap behöver få utlopp för mitt övertänkande någonstans. Det är väl bra att jag har någonstans att vända mig för att få uttrycka mig lite och spekulera i den strukturella världens deformationer.
 
Det som är riktigt sjukt är hur jag faktiskt går runt och på riktigt har anteckningar i mobilen och på fysiska papper där jag skriver ner väldigt basa dispositioner till blogginlägg, trots att mitt ickebloggande får mig att känna mig smutsig och naken. Men som jag vidrört i tidigare är det en envägs kommunikation som för det mesta är helt utan respons. Vilket gör att jag inte behöver stå upp för min åsikt, vilket är skönt eftersom jag vet att jag har fel 90% av gångerna(Jag tror ju att jag har rätt men det är skillnad på att veta och tro(also jante))
 

Började skriva märkte att det blev bara skit. Skippar nog det.
 
Orkar inte ens med bild och skit. Ska samla min spontanångest till ett inlägg nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0